7 év Ausztriában

7 év Ausztriában

Prológus

2019. szeptember 18. - Redstyle

 

Sziasztok én Barni vagyok és ez a 7 év Ausztriában blogom prológusa. Ezt a blogot azért hoztam létre ,hogy kiírjam magamból a 7 évet ami velem történt amiket átéltem a nehézségeket illetve a szépségeit. Még elöljáróban elszeretném mondani még itt dolgozom csak most úgy éreztem el kell kezdjem ezt írni és még szeretném megjegyezni, ha esetleg te jobban tudod a dolgokat amik itt vannak nagyon szuper biztos úgy van ezek az én tapasztalataim Tirolból szezonmunkásként , csak dőlj hátra és olvasd el a sztorikat.

Természetesen a blogommal szeretnék másoknak segíteni ,hogyan is kell itt munkát keresni , hol vannak a "jó kis helyek" , illetve egészségügy ,adóügyek intézésébe is belemerülünk. Itt megjegyezném sokan ezért pénzt kérnek én viszont bármilyen meglepő szeretnék önzetlenül segíteni mert tudom milyen nehéz. Amennyiben gondolkodol ,hogy ki szeretnél jönni ebben a blogban segítek majd elmagyarázni milyen lehetőségek vannak aki jól beszéli a nyelvet illetve annak aki nem beszél németül bár itt jegyezném meg gyorsan kezdj el tanulni mert egyértelmű több esélyed van.

Szeretném még azt leszögezni ,hogy otthon Magyarországon is nagyon nehéz boldogulni és vannak szép dolgok illetve rossz dolgok ugyan úgy mint itt. Az elcsépelt közhely mint itt sincs kolbászból a kerítés részben igaz de ez is attól függ mit csinálsz hol dolgozol és persze mennyi pénzért. 

2012 telén decemberbe jöttem ki ide Ausztriába dolgozni Tirol régióba ami akkoriban nem volt annyira egyszerű mint ma szerintem. Persze majd erről is mesélek. Természetesen mesélek majd utazásaimról kirándulásaimról is így a blog mindenkinek szól nem csak munka keresőknek. 

Köszönöm , hogy végigolvastad hamarosan kikerül az első blog posztom ami a munka keresésről és lehetőségekről fog szólni.

A bejegyzés trackback címe:

https://ausztriabol.blog.hu/api/trackback/id/tr1015117892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása